Staň se klíčovým členem týmu, který stojí za platformou praguedays.com. Spolupodílej se na určování marketingové strategie několika značek a získej příležitost rozšiřovat a aplikovat své dovednosti i mimo PPC. Díky svobodě realizovat své nápady budeš mít od prvního dne přímý vliv na náš růst. Jsi připraven posunout svou kariéru na vyšší úroveň?
Jak si tě představujeme?
- Jsi zapálený a zajímáš se o trendy ve výkonnostním marketingu.
- Poradíš si se správou a optimalizací kampaní a rád experimentuješ, abys dosahoval lepších výsledků.
- Rozumíš si s daty a umíš v nich hledat souvislosti.
- Orientuješ se v nástrojích Facebook BM, Google Ads, Sklik a Google Analytics.
- Umíš otextovat své kampaně a nelámeš si hlavu s psanou angličtinou.
Tvým úkolem bude
- Příprava kampaní na Seznamu, Googlu, Facebooku a Instagramu od nápadu po vyhodnocení.
- Analyzování dat, formulace hypotéz a příprava A/B testů.
- Příprava briefů pro vývojáře, grafiky, kopíka a agenturu.
- Testovat novinky a trendů ve výkonnostním marketingu .
- Diskutování nápadů na rozvoj praguedays.com, abys zlepšil výkon svých kampaní.
- Účastnit se strategických diskuzí nad směřováním priorit marketingového oddělení.
- Realizace marketingové strategie, ať jde o brandning, CRO, UX, mailingy a další.
Těšit se můžeš na
- Odměna 50 000-60 000Kč/měsíc, ale umíme se domluvit i individuálně. Tvé kompetence moc rádi oceníme.
- Práci na plný úvazek.
- Flexibilní pracovní dobu a home-office dle potřeby.
- Spolupráci se zakladateli a vedením firmy.
- Konzultace s externími odborníky na marketing.
- Kancelář přímo v centru na zastávce Dlouhá třída.
- Firemní Netflix, plně hrazenou multisportku, zvýhodněné nákupy na Alze nebo neomezená spotřeba kávy.
- Každý měsíc společné akce. Někdy pivko po práci, sportovní den, grilovačky, minigolf, motokáry a nebo cokoliv, co navrhneš.