Brigáda v rezervačním týmu

Pospícháš? Pošli si inzerát emailem

Umíš skvěle komunikovat v českém i anglickém jazyce? Jsi zodpovědná/ý a nebojíš se stresových situací? Pak neváhej a staň se hlasem i tváří naší firmy. Budeš komunikovat s našimi hosty a starat se o jejich spokojenost, která je pro nás klíčová! 

Budeš mít na starost

  • E-mailovou a telefonickou komunikaci s hosty v ČJ a AJ.
  • Zajišťování spokojenosti našich hostů.
  • Předávání požadavků hostů celému blahotýmu.
  • Vyřizování check-ins online, v kanceláři nebo jednou za čas přímo na apartmánu.
  • Kontrolu registračních formulářů a elektronické hlášení cizinců.

Hledáme tebe pokud

  • Se nebojíš převzít zodpovědnost.
  • Umíš skvěle komunikovat v ČJ i AJ (nejlépe na úrovni C1).
  • Zvládáš prioritizovat v situacích pod tlakem.
  • Můžeš pracovat alespoň 10 směn v měsíci.

Proč se ti u nás bude líbit?

  • Poznáš zajímavé hosty, a to nejen turisty, ale i známé osobnosti.
  • Naučíš se komunikovat jako profesionál, ovládneš time management a zvládneš každou krizovou situaci.
  • Máme kancelář na metru Náměstí Republiky a benefity jako firemní Netflix, multisportka či kafe od Candycane.
  • Především jsme ale tým skvělých lidí a rádi se spolu potkáváme!
kackaa

Chceš se dozvědět víc?

Podívej se na nějčastější dotazy nebo se mi ozvi a probereme to!

kackaa

Pro naše hosty jsme tady k dispozici od 8:00-22:00 pondělí až neděle, kdy se střídá ranní a odpolední směna. Svou dostupnost dáváš předem vědět vedoucí Kristýnce, která pak dává směny dohromady. 

Minimálně požadavek je alespoň 10 směn v měsíci. 

Na této pozici je požadovaná práce z kanceláře. Ve večerních hodinách je však možné odejít dříve a přesměrovat telefon pro vyřízení případného hovoru s hostem. 

Zkušenosti nejsou potřeba. Ze začátku projdeš komunikačními školeními a budeš v rukou zkušených odborníků na komunikaci.

Výběrové řízení obvykle probíhá ve dvou kolech. 

  1. Nejdříve si zavoláme a domluvíme se na vyplnění jednoduchého testu
  2. Pokud se nám tvé odpovědi v testu budou líbit, domluvíme si osobní pohovor společně s tvým budoucím vedoucím.  Pohovor není záludný, ale budeme rádi, když tě blíže poznáme. 

Cílem pohovoru není tě zkoušet, ale představit ti, jak práce u nás vypadá. Vše probíhá v přátelské atmosféře a zábavnou formou. Do pár dní ti dáme vědět a rozhodneš se i ty, zda chceš být součástí našeho týmu.

Přidej se k nám!

Zanech nám kontakt a my se s Tebou co nejdříve  spojíme. Třeba hledáme právě Tebe!

Rezervační oddělení v Blahobytech

V rámci rezervačního oddělení máme 3 týmy: Specialisty péče o hosty, Správce rezervací a Guest experience Ambassadory. Společně jsou tu hlavně pro naše hosty a zajišťují profesionální, rychlou a spolehlivou komunikaci.

Výhody práce v Blahobytech

Startup, kde na tvém slovu záleží! To jsou Blahobyty! Správci investičních nemovitostí, kde nejdůležitější částí firmy je tým. Jsme otevření, taháme za jeden provaz a vzájemně si pomáháme.

Kultura v Blahobytech

Náš společný úspěch stavíme na sehraném týmu ambiciózních lidí, kteří se nebojí výzev. Hledáme ty nejlepší talenty, pečlivě se jim věnujeme a pro každého člena týmu vytváříme přívětivé prostředí k rozvoji.Rychle rosteme a neustále hledáme způsoby, jak dělat věci chytřeji a efektivněji. Členové našeho týmu přicházejí s vlastními nápady a realizují je. Kariérní růst členů našeho týmu je pro nás tou největší odměnou. Nevadí nám práce z domova a nemáme pevnou pracovní dobu. Nejčastěji se přesto vídáme v naší kanceláři a to nejen na týmových grilovačkách. 

Přidej se k nám!

Zanech nám kontakt a my se s Tebou co nejdříve  spojíme. Třeba hledáme právě Tebe!

Cítíš, že tvůj talent se skrývá jinde?
Hledáme i další pozice!

Zavolejte mi

Obratem ti zavoláme, zodpovíme tvé dotazy, představíme ti náš tým a domluvíme termín pohovoru.

Odesláním čísla souhlasím se zpracováním osobních údajů.

Nebo se spojme přes

Teď nemám čas, pošlu si inzerát emailem