Rezervační specialista / specialistka

Pospícháš? Pošli si inzerát emailem

Umíš skvěle komunikovat v českém i anglickém jazyce? Jsi zodpovědná/ý a nebojíš se stresových situací? Pak neváhej a staň se hlasem i tváří naší firmy. Budeš komunikovat s našimi hosty a starat se o jejich spokojenost, která je pro nás klíčová! 

Budeš mít na starost

  • E-mailovou a telefonickou komunikaci s hosty v ČJ a AJ.
  • Zajišťování spokojenosti našich hostů.
  • Předávání požadavků hostů celému blahotýmu.
  • Vyřizování check-ins online, v kanceláři nebo jednou za čas přímo na apartmánu.
  • Kontrolu registračních formulářů a elektronické hlášení cizinců.

Hledáme tebe pokud

  • Se nebojíš převzít zodpovědnost.
  • Umíš skvěle komunikovat v ČJ i AJ (nejlépe na úrovni C1).
  • Zvládáš prioritizovat v situacích pod tlakem.
  • Můžeš pracovat 5 dní v týdnu (rozložení 5 dní v týdnu).

Proč se ti u nás bude líbit?

  • Poznáš zajímavé hosty, a to nejen turisty, ale i známé osobnosti.
  • Naučíš se komunikovat jako profesionál, ovládneš time management a zvládneš každou krizovou situaci.
  • Máme kancelář na metru Náměstí Republiky a benefity jako firemní Netflix, multisportka či kafe od Candycane.
  • Především jsme ale tým skvělých lidí a rádi se spolu potkáváme!
kackaa

Chceš se dozvědět víc?

Podívej se na nějčastější dotazy nebo se mi ozvi a probereme to!

kackaa

Náš provoz je třísměnný. Ranní směna 8:00-15:00, prostřední směna 12:00-19:00 a odpolední směna 16:00-23:00. Vždy si volíš 5 směn v týdnu v rozmezí pondělí až neděle.

Odměna je ve zkušební době 24 000K a po zkušební době 28 000Kč + stravenkový paušál v rozmezí 1500-2000Kč/měsíc.

Pokud ti to půjde, můžeš se posunout na pozici Správce rezervací, kde budeš komunikovat zejména s B2B partnery.

Práce z domova na této pozici možná není. Pokud bys postoupil/a na pozici Správce rezervací, tam je práce z domova možná.

Zkušenosti nutné nejsou, vše tě naučíme. Neobejdeš se však bez angličtiny na úrovni B2/C1.

Přidej se k nám!

Zanech nám kontakt a my se s Tebou co nejdříve  spojíme. Třeba hledáme právě Tebe!

Rezervační oddělení

V rámci rezervačního oddělení máme 3 týmy: Specialisty péče o hosty, Správce rezervací a Guest experience Ambassadory. Společně jsou tu hlavně pro naše hosty a zajišťují profesionální, rychlou a spolehlivou komunikaci.

Výhody práce v Blahobytech

Startup, kde na tvém slovu záleží! To jsou Blahobyty! Správci investičních nemovitostí, kde nejdůležitější částí firmy je tým. Jsme otevření, taháme za jeden provaz a vzájemně si pomáháme.

Kultura v Blahobytech

Náš společný úspěch stavíme na sehraném týmu ambiciózních lidí, kteří se nebojí výzev. Hledáme ty nejlepší talenty, pečlivě se jim věnujeme a pro každého člena týmu vytváříme přívětivé prostředí k rozvoji.Rychle rosteme a neustále hledáme způsoby, jak dělat věci chytřeji a efektivněji. Členové našeho týmu přicházejí s vlastními nápady a realizují je. Kariérní růst členů našeho týmu je pro nás tou největší odměnou. Nevadí nám práce z domova a nemáme pevnou pracovní dobu. Nejčastěji se přesto vídáme v naší kanceláři a to nejen na týmových grilovačkách. 

Přidej se k nám!

Zanech nám kontakt a my se s Tebou co nejdříve  spojíme. Třeba hledáme právě Tebe!

Cítíš, že tvůj talent se skrývá jinde?
Hledáme i další pozice!

Zavolejte mi

Obratem ti zavoláme, zodpovíme tvé dotazy, představíme ti náš tým a domluvíme termín pohovoru.

Odesláním čísla souhlasím se zpracováním osobních údajů.

Nebo se spojme přes

Teď nemám čas, pošlu si inzerát emailem