Guest Experience Manager

Pospícháš? Pošli si inzerát emailem

Jedinečná příležitost, která se jen tak znovu neobjeví! Jsme start-up, který se chce stát first-choice B2B poskytovatelem apartmánového ubytování v EU městech a hledáme hotelového manažera, který v našem rostoucím portfoliu high-end neovitostí nastaví vysoké hotelové standardy a bude zodpovědný za jejich dodržování. Vykašli se na nudnou práci v hotelu a pojď s námi budovat business na mezinárodní úrovni!

Proč své zkušenosti z hospitality využít ve start-upu?

  • Otevřená kultura – dynamická firma plná mladých, talentovaných lidí, kteří tvrdě makají aby dosáhli výjimečných výsledků.
  • Technologie – vyvíjíme si vlastní informační systém, aby komunikace s hosty byla rychlá, efektivní, ale náš přístup byl individuální.
  • Leadership – možnost aktivně rozvíjet 10 členný tým, který bude růst.
  • Růst – budeš se podílet na růstu a směřování firmy. Jako pravá ruka vedení budeš mít široké kompetence a odpovědnost za fungování celého oddělení.
  • Osobní rozvoj – možnost osobního a kariérního rozvoje v ambiciózní firmě plné talentů. Žádný nízký strop jako v běžných hotelech.


Za co budeš zodpovědný?

  • Budeš mít na starost vedení rezervačního týmu. Spolu s HR Kačkou si budeš lidi do týmu vybírat, zaškolovat je, pravidelně vyhodnocovat výkony a nastavovat motivační odměny.
  • Tvým úkolem bude zajistit plynulý chod rezervací. Budeš mít na starost komunikaci s platformami a rozhodující slovo v udělování slev a kompenzací.
  • Nastavíš vysoký standard komunikace a budeš odpovědný za jeho dodržování.
  • Budeš také zodpovědný za směřování celého oddělení. Budeš spolupracovat s co-founderem Adamem, kterému budeš pravidelně reportovat výsledky. Budete společně řešit růst, směřování oddělení a zlepšování služeb.
  • Spolu s dalšími vedoucími a co-foundery se budeš pravidelně podílet na směřování a růstu celé firmy. Na každý rok máme nastavené cíle, kam jako firma směřujeme a nastavujeme si cíle i pro každé oddělení na jednotlivé kvartály.


Jaké jsou potřebné znalosti a dovednosti?

  • Podmínkou jsou zkušenosti z hotelového businessu.
  • Zkušenost s nastavováním standardu komunikace a zodpovědnost za jeho dodržování.
  • Zkušenost s vedením týmu, jeho pravidelným rozvojem a kvalitně nastaveným onboardingem.
  • Výborné komunikační dovednosti v českém i anglickém jazyce.
  • Chuť učit se a dosahovat výjimečných výsledků.

Co na oplátku můžeme nabídnout

  • Stabilní zaměstnání s možností kariérního růstu.
  • Odměnu až 45.000Kč na HPP.
  • Neformální prostředí, otevřenou firemní kulturu, skvělý tým, seberealizaci a vlastní rozvoj!
  • Pracovní dobu od pondělí do pátku s flexibilním rozvržením a možností částečné práce z domova.
  • Možnost podílet se na růstu a směřování celé firmy. Hledáme partnera a pravou ruku vedení, se kterým budeme diskutovat směřování a rozvoj firmy.
  • 4 týdny dovolené.
  • Pravidelné teambuildingy a podporu ve vzdělávání.


V Prague Days srdečně vítáme staré známé i nové tváře a o všechny hosty se staráme jako o vlastní přátele. Věříme v jeden společný cíl: poskytovat perfektní zázemí pro každý den strávený v Praze. Náš koncept je ale netradiční. Pod značkou Blahobyty spravujeme pražské investiční nemovitosti již od roku 2016 a aktuálně je v našem portfoliu 191 nemovitostí v celkové hodnotě přesahující 1.8. miliardy Kč.

Ale tím naše sny nekončí! Neustále rosteme a hledáme způsoby, jak být lepšími. Nejsi to právě Tykdo může doplnit potřebné hospitality zkušenosti a přivést hotelový standard do apartmánového ubytování? Jsme skvěle sehraný tým mladých ambiciózních lidí, kteří tvrdě pracují, aby společně dosáhli výjimečných výsledků (třeba i na mezinárodní úrovni).

eba i na mezinárodní úrovni).

kacka

Chceš se dozvědět víc?

Podívej se na nějčastější dotazy nebo se mi ozvi a probereme to!

kacka

Odměna se pohybuje v rozmezí 35 000-45 000Kč/měsíc.

Předchozí relevantní zkušenosti z hospitality podmínkou (ideálně vedoucí pozice).

Pracovní doba je flexibilní. Očekáváme, že se práci budeš věnovat od pondělí do pátku, ale jestli budeš chodit na 9 nebo na 10, je na tobě.

Po zaučení je částečná práce z domova možná.

Tým má cca 10 členů. Bude se ale rozrůstat.

Přidej se k nám!

Zanech nám kontakt a my se s Tebou co nejdříve  spojíme. Třeba hledáme právě Tebe!

vedoucí rezervací

Rezervační oddělení

V rámci rezervačního oddělení si klademe za cíl poskytovat hotelový standard péče o hosty v perfektně spravovaném a rostoucím portfoliu high-end nemovitostí. Společně jsme tu hlavně pro naše hosty a zajišťujeme profesionální, rychlou a spolehlivou komunikaci.

Výhody práce v Blahobytech

Startup, kde na tvém slovu záleží! To jsou Blahobyty! Správci investičních nemovitostí, kde nejdůležitější částí firmy je tým. Jsme otevření, taháme za jeden provaz a vzájemně si pomáháme.

Kultura v Blahobytech

Náš společný úspěch stavíme na sehraném týmu ambiciózních lidí, kteří se nebojí výzev. Hledáme ty nejlepší talenty, pečlivě se jim věnujeme a pro každého člena týmu vytváříme přívětivé prostředí k rozvoji.Rychle rosteme a neustále hledáme způsoby, jak dělat věci chytřeji a efektivněji. Členové našeho týmu přicházejí s vlastními nápady a realizují je. Kariérní růst členů našeho týmu je pro nás tou největší odměnou. Nevadí nám práce z domova a nemáme pevnou pracovní dobu. Nejčastěji se přesto vídáme v naší kanceláři a to nejen na týmových grilovačkách. 

Přidej se k nám!

Zanech nám kontakt a my se s Tebou co nejdříve  spojíme. Třeba hledáme právě Tebe!

Cítíš, že tvůj talent se skrývá jinde?
Hledáme i další pozice!

Zavolejte mi

Obratem ti zavoláme, zodpovíme tvé dotazy, představíme ti náš tým a domluvíme termín pohovoru.

Odesláním čísla souhlasím se zpracováním osobních údajů.

Nebo se spojme přes

Teď nemám čas, pošlu si inzerát emailem