Jedinečná příležitost, která se znovu jen tak neobjeví! Do našeho hospitality start-upu hledáme Customer Care Managera, který dokáže náš tým a procesy dovést k prémiové službě, na kterou host jen tak nezapomene.💙
Pojď se s námi seznámit 👉
✅ Blahobyty – správa investičních nemovitostí. Zajišťujeme úspěšné zhodnocení a péči o majetek v hodnotě 1.8 miliardy Kč.
✅ Prague Days – jedinečný zážitek z ubytování v plně zařízených apartmánech v srdci Prahy.
✅ Prague Days Business – nadstandardní péče pro firmy a jejich zaměstnance na pracovních cestách.
Jak do toho zapadáš?
- Jsi ambiciózní a máš chuť být u zrodu prémiové hospitality služby a spolu s co-foundery firmy budovat něco velkého.
- Máš vášeň pro cestování, komunikaci s lidmi a chápeš, že skvělá služba je to, co o zážitku z pobytu rozhoduje.
- Umíš anglicky na úrovni C1 (ideálně C2).
Za co budeš zodpovědný?
- Budeš mít na starost vedení Customer Care týmu (10 členů). Spolu s HR Kačkou si budeš tým vybírat, vytvářet sofistikované onboardingové procesy, pravidelně vyhodnocovat výkony a nastavovat motivační odměny.
- Tvým úkolem bude zajistit plynulý chod rezervací. Bude důležité pracovat na tom, najít balanc v automatizaci a prémiové customer care službě pro naše hosty, troufáš si?
- Nastavíš vysoký standard komunikace a získáš zodpovědnost za jeho dodržování.
- Budeš také zodpovědný za směřování celého oddělení. Čeká tě spolupráce s co-founderem Adamem. Společně se zaměříte na vedení našeho týmu a prémiovost naší služby.
- Budeš strategickým partnerem vedení, se kterým budeš rozhodovat o budoucím směřování firmy.
Proč své zkušenosti využít u nás?
- Jsme firma plná mladých a talentovaných lidí, kteří makají na dosažení výjimečných výsledků. Minulý rok jsme narostli o 100% a letos to chceme zvládnout znovu!
- Vyvíjíme vlastní informační systém, aby komunikace s hosty byla rychlá a efektivní, zatímco náš přístup zůstal individuální.
- U nás budeš aktivně rozvíjet své leadership skills s 10ti členný týmem. Čekají tě široké kompetence a odpovědnost za fungování celého oddělení.
- Nečekej žádný “nízký strop”, dostaneš příležitost se osobnostně i kariérně rozvíjet v prostředí ambiciózní firmy.
Co na oplátku nabízíme tobě?
💰 Super odměna. Na základě tvých schopností ti umíme dát od začátku odměnu 45.000 za měsíc na HPP.
🏄🏽♀️ 4 týdny dovolené.
⏰ Flexibilní pracovní dobu. Svoboda v nastavení pracovní doby je pro nás samozřejmost.
🏡 Home office je jasná věc. Věříme, že abychom budovali prémiovost naší služby, bude potřeba, abys byl v kanceláři a věnoval čas vedení týmu. Jsme ale otevření flexibilitě v home office. Nemáme pevně stanovené dny nebo poměr office/home office, a tak je to na tobě.
🤷♂️ Spolupráci přímo s co-foundery Adamem, Matějem a Pavlem. Od začátku budeš mít na starost směřování rezervačního oddělení.
🎓Budget na vzdělávání a konzultace s experty na hospitality.
🍺 Kancelář přímo v centru Prahy na zastávce Dlouhá třída. Co takhle working sessions s pivkem v Lokále? Někdy to, jak říká Jáchym z marketingu: “jdeme pushnout” a společně s dobrým jídlem a pitím to jde vždycky lépe.
🏃Multisportku plně hrazenou, slevy na Alze, zvýhodněný tarif a firemní Netflix.
👨👩👧 Mladý tým. Chata, pivko po práci, sportovní den, grilovačky, minigolf, motokáry nebo cokoliv, co navrhneš.