Customer Care Manager

Pospícháš? Pošli si inzerát emailem

Jedinečná příležitost, která se znovu jen tak neobjeví! Do našeho hospitality start-upu hledáme Customer Care Managera, který dokáže náš tým a procesy dovést k prémiové službě, na kterou host jen tak nezapomene.💙

Pojď se s námi seznámit 👉

✅ Blahobyty – správa investičních nemovitostí. Zajišťujeme úspěšné zhodnocení a péči o majetek v hodnotě 1.8 miliardy Kč.

✅ Prague Days – jedinečný zážitek z ubytování v plně zařízených apartmánech v srdci Prahy.

✅ Prague Days Business – nadstandardní péče pro firmy a jejich zaměstnance na pracovních cestách.

Jak do toho zapadáš?

  • Jsi ambiciózní máš chuť být u zrodu prémiové hospitality služby a spolu s co-foundery firmy budovat něco velkého.
  • Máš vášeň pro cestování, komunikaci s lidmi a chápeš, že skvělá služba je to, co o zážitku z pobytu rozhoduje.
  • Umíš anglicky na úrovni C1 (ideálně C2). 

Za co budeš zodpovědný?

  • Budeš mít na starost vedení Customer Care týmu (10 členů). Spolu s HR Kačkou si budeš tým vybírat, vytvářet sofistikované onboardingové procesy, pravidelně vyhodnocovat výkony a nastavovat motivační odměny.
  • Tvým úkolem bude zajistit plynulý chod rezervací. Bude důležité pracovat na tom, najít balanc v automatizaci a prémiové customer care službě pro naše hosty, troufáš si?
  • Nastavíš vysoký standard komunikace a získáš zodpovědnost za jeho dodržování.
  • Budeš také zodpovědný za směřování celého oddělení. Čeká tě spolupráce s co-founderem Adamem. Společně se zaměříte na vedení našeho týmu a prémiovost naší služby.
  • Budeš strategickým partnerem vedení, se kterým budeš rozhodovat o budoucím směřování firmy.

Proč své zkušenosti využít u nás?

  • Jsme firma plná mladých a talentovaných lidí, kteří makají na dosažení výjimečných výsledků. Minulý rok jsme narostli o 100% a letos to chceme zvládnout znovu!
  • Vyvíjíme vlastní informační systém, aby komunikace s hosty byla rychlá a efektivní, zatímco náš přístup zůstal individuální.
  • U nás budeš aktivně rozvíjet své leadership skills s 10ti členný týmem. Čekají tě široké kompetence a odpovědnost za fungování celého oddělení.
  • Nečekej žádný “nízký strop”, dostaneš příležitost se osobnostně i kariérně rozvíjet v prostředí ambiciózní firmy.

Co na oplátku nabízíme tobě?

💰 Super odměna. Na základě tvých schopností ti umíme dát od začátku odměnu 45.000 za měsíc na HPP.

🏄🏽‍♀️ 4 týdny dovolené. 

 Flexibilní pracovní dobu. Svoboda v nastavení pracovní doby je pro nás samozřejmost.

🏡 Home office je jasná věc. Věříme, že abychom budovali prémiovost naší služby, bude potřeba, abys byl v kanceláři a věnoval čas vedení týmu. Jsme ale otevření flexibilitě v home office. Nemáme pevně stanovené dny nebo poměr office/home office, a tak je to na tobě.

🤷‍♂️ Spolupráci přímo s co-foundery Adamem, Matějem a Pavlem. Od začátku budeš mít na starost směřování rezervačního oddělení.

🎓Budget na vzdělávání a konzultace s experty na hospitality.

🍺 Kancelář přímo v centru Prahy na zastávce Dlouhá třída. Co takhle working sessions s pivkem v Lokále? Někdy to, jak říká Jáchym z marketingu: “jdeme pushnout” a společně s dobrým jídlem a pitím to jde vždycky lépe.

🏃Multisportku plně hrazenou, slevy na Alze, zvýhodněný tarif a firemní Netflix.

👨‍👩‍👧 Mladý tým. Chata, pivko po práci, sportovní den, grilovačky, minigolf, motokáry nebo cokoliv, co navrhneš.

kacka

Chceš se dozvědět víc?

Podívej se na nějčastější dotazy nebo se mi ozvi a probereme to!

kacka

Odměna od začátku je 45 000Kč/měsíc, ale umíme se domluvit i individuálně. Tvé kompetence umíme odměnit.

Předchozí relevantní zkušenosti z vedoucí pozice 100% výhodou.

Pracovní doba je flexibilní. Očekáváme, že se práci budeš věnovat od pondělí do pátku, ale jestli budeš chodit na 9 nebo na 10, je na tobě.

Po zaučení je částečná práce z domova možná.

Tým má cca 10 členů. Bude se ale rozrůstat.

Přidej se k nám!

Zanech nám kontakt a my se s Tebou co nejdříve  spojíme. Třeba hledáme právě Tebe!

vedoucí rezervací

Rezervační oddělení

V rámci rezervačního oddělení si klademe za cíl poskytovat hotelový standard péče o hosty v perfektně spravovaném a rostoucím portfoliu high-end nemovitostí. Společně jsme tu hlavně pro naše hosty a zajišťujeme profesionální, rychlou a spolehlivou komunikaci.

Výhody práce v Blahobytech

Startup, kde na tvém slovu záleží! To jsou Blahobyty! Správci investičních nemovitostí, kde nejdůležitější částí firmy je tým. Jsme otevření, taháme za jeden provaz a vzájemně si pomáháme.

Kultura v Blahobytech

Náš společný úspěch stavíme na sehraném týmu ambiciózních lidí, kteří se nebojí výzev. Hledáme ty nejlepší talenty, pečlivě se jim věnujeme a pro každého člena týmu vytváříme přívětivé prostředí k rozvoji.Rychle rosteme a neustále hledáme způsoby, jak dělat věci chytřeji a efektivněji. Členové našeho týmu přicházejí s vlastními nápady a realizují je. Kariérní růst členů našeho týmu je pro nás tou největší odměnou. Nevadí nám práce z domova a nemáme pevnou pracovní dobu. Nejčastěji se přesto vídáme v naší kanceláři a to nejen na týmových grilovačkách. 

Přidej se k nám!

Zanech nám kontakt a my se s Tebou co nejdříve  spojíme. Třeba hledáme právě Tebe!

Cítíš, že tvůj talent se skrývá jinde?
Hledáme i další pozice!

Zavolejte mi

Obratem ti zavoláme, zodpovíme tvé dotazy, představíme ti náš tým a domluvíme termín pohovoru.

Odesláním čísla souhlasím se zpracováním osobních údajů.

Nebo se spojme přes

Teď nemám čas, pošlu si inzerát emailem