Ve světě Airbnb, kde je úspěch měřen kladnými hodnoceními a doporučeními, může i jeden negativní komentář odradit hosty. Abyste tomu mohli předejít, stačí se držet následujících pravidel.
6 hvězdičkový servis
Snažte se zapůsobit na hosta něčím navíc, něčím, co je příjemně překvapí ještě před nabytím rezervace. Napište například hostovi o pár dní dříve a zeptejte se ho, zda má nějaké otázky, komentáře, připomínky a domluvte se s ním na čase příjezdu. Buďte dostupní na e-mailu, ve zprávách na Airbnb, Facebooku, na telefonu a/nebo WhatsAppu.
Marketing na sociálních sítích
Jste-li zastánci moderních sociálních sítí, zkuste sdílet na svém facebookovém profilu, na Twitteru nebo na Instagramu vaše nabízené ubytování. Mladí lidé (a nejen ti) si toho všimnou obvykle velmi rychle, díky čemuž zvýšíte šanci na pronájem.
Pochopte specifika hostů
Jiný kraj, jiný mrav. Je dobré si před rezervací přečíst něco o hostovi, který má přijet a snažit se najít odpovědi na otázky typu: „Jak často cestuje přes Airbnb?“, „Jak reaguje na hodnocení?“ apod. Díky tomu zjistíte, jestli by bylo dobré a možné přizpůsobit se jeho specifikům.
Zkuste být hosté
Pokud jste ještě sami Airbnb nezkusili, nikdy nebudete dobře rozumět potřebám druhých.
Dodržujte základní pravidla
Není třeba připomínat, že základem úspěchu je dodržení základních podmínek ubytování, což je včasná rezervace, připravený pokoj a splnění domluvených kritérií.