V dnešním článku bychom Vám rádi představili dalšího z našich kolegů. Nebude jím nikdo jiný, než neodmyslitelný člen party a team leader Blahobyty Business – Šimon Vavřička. Pojďme si povědět něco málo nejen o jeho kariéře u nás v Blahobytech.
Na svůj mladý věk toho Šimon stihl už poměrně dost. Po absolvování pražského gymnázia se vydal na studia až do dalekého Singapuru. Později se rozhodl procestovat region jihovýchodní Asie, Austrálii a Nový Zéland. Již touto dobou se však v Praze věnoval správě nemovitostí a to, jak sám říká, „na vlastní pěst“.
Z kluka, který jednoho dne přišel na pohovor, vedoucím vlastního oddělení
Po jeho návratu do Prahy se k němu dostala příležitost pracovat právě tady u nás v Blahobytech, konkrétně se zde měl věnovat business developementu. A tak se stalo, že se Šimon ocitl u zrodu nového projektu, který později přeměnil v nový produkt a to Blahobyty Business. O službě se můžete dočíst více v rozhovoru s Markem, naším obchodníkem.
S tím, jak se produkt zdokonaloval a rostl, rostl i Šimon, a to nejen po kariérní stránce. Po necelém půl roce se služba zdokonalila takovým způsobem, že se Šimon mohl stát Team Leaderem svého vlastního oddělení a nabrat pod sebe další obchodníky – Marka a později Filipa. Spolu nyní tvoří tým Blahobyty Business.
„Přerostl jsem svůj vlastní produkt. Už mi nejde pouze o segment, kterým je služba Blahobyty Business. Chtěl bych svou pozornost soustředit na firmu jako celek.“
Za dva roky svého působení se Šimon neuvěřitelně posunul. Od někoho, kdo přišel s jistou vizí, až do fáze, kdy z vize vytvořil produkt tak úspěšný, že díky němu v současnosti vede vlastní tým, který má produkt na starost. A podle jeho vlastních slov určitě není u konce, ba právě naopak. Ve firmě i v životě má stále větší ambice, protože právě úspěch této vize ho žene vpřed.
Šimon zmiňuje i jeho úzkou spolupráci s naším obchodním ředitelem Matějem Koutným, která mu toho, za dobu jeho působení v Blahobytech, hodně dala. Právě díky jeho pomoci a podpoře si uvědomuje, že možná přišel čas na to vzít na sebe větší odpovědnost a zasloužit se ve firmě o větší kompetence.
„Rád bych posouval dál nejen sebe, ale především Blahobyty. Za tu dobu mi firma přirostla k srdci a jsem tu moc rád“.
A jaká je Šimonova vize do budoucna? Snaží se nesoustředit svou pozornost pouze na úzkou část trhu, jakou jsou krátkodobé pronájmy. Rád by si rozšířil obzory a zaměřil se na širší část trhu s nemovitostmi. Tímto směrem by rád posouval nejen sebe, ale i Blahobyty.