Seznamte se s Markem. Marek působí v našem obchodním oddělení, přesněji má na starosti uzavírání partnerství s firmami, a následně nabídky ubytování pro hosty, kteří jezdí do Prahy za účelem služební cesty. Pojďme se podívat na to, co všechno taková práce obnáší.
Avšak než se blíže zaměříme na náplň Markovy práce, pojďme si nejdříve říct něco víc o službě Blahobyty Business jako takové.
Co dělá službu tak výjimečnou a proč jsou naši obchodníci jedinými profesionály na trhu? Blahobyty Business nabízí především osobní přístup. Znamená to, že se o Vás, jako o klienta, stará po celou dobu náš obchodník. Jedním z nich je právě Marek. Obchodník s Vámi podstoupí celý proces od začátku až do konce, má přístup k široké nabídce našich bytů, bude se snažit vyhovět všem Vašim požadavkům a najít Vám byt šitý přesně na míru. Ku příkladu se nemusíte starat ani o místní poplatky z pobytu, které se podle nové legislativy vztahují rovněž na služební cesty, i o to se postará náš člověk za Vás.
Další výhodou může být fakt, že host platí pouze za noci, po které v bytě reálně přebýval, narozdíl od klasického podnájmu, kdy je třeba zaplatit za celý nadcházející měsíc.
V neposlední řadě jde také o pohodlí domova, které naše byty hostům poskytují. Proč přebývat v hotelu, když je tu služba, která Vám dává možnost cítit se v Praze jako doma.
1) V první řadě bych se ráda zeptala, co vlastně tvoje práce všechno obnáší?
Jsem obchodníkem v Blahobyty Business. Znamená to, že se zaměřuji na partnerství s firmami, kterým pomáhám ubytovat jejich zaměstnance a zahraniční hosty po dobu jejich pobytu v Praze.
2) Proč jste jedinými profesionály na trhu a čím jste tak jedineční?
Jde především o osobní přístup, na který v Blahobytech sázíme. Znamená to, že se vždy snažíme přizpůsobit nabídku požadavkům partnera. Dále je to fakt, že jsme schopni našim partnerům a jejich hostům nabídnout širokou škálu služeb a právě to nás dělá jedinečnými. Pro naše partnery jsme tu 24 hodin denně.
3) Zmínil jsi širokou škálu služeb. Mohl bys tyto služby specifikovat?
V první řadě bych rád vypíchl, že máme skvělý provozní tým, který může v případě problému kdykoliv dorazit a problém za Vás vyřešit. Naši partneři také ocení pravidelný úklid a výměnu prádla. Nesmím opomenout ani tým našich komunikátorek, které jsou na telefonu připraveny hostům kdykoliv poradit nebo pomoci s dalšími požadavky.
V neposlední řadě je nutné zmínit, že jsme schopni vystavit hostům doklad o ubytování, který je nezbytný k získání pracovního víza. Naši partneři zajisté ocení i parkovací karty, protože i o to se umíme postarat.
4) Co tě na tvé práci obchodníka nejvíce baví?
Moje práce není nudná a stereotypní, ke každému člověku se při jednání musí přistupovat jinak a to je něco, co jsem se v Blahobytech naučil.
Nejvíce mě ale těší, když jsou klienti s úrovní naší služby a ubytování spokojeni, což je samozřejmě zásluhou celého týmu Blahobytů, od obchodního ředitele až po paní uklízečku.
5) Jak se ti teď momentálně v souvislosti s pandemií COVID-19 pracuje?
Věřím, že tahle doba není pro nikoho z nás jednoduchá, ale my narozdíl od naší konkurence fungujeme dál. Naopak se snažíme pracovat ještě usilovněji než dřív, s našimi firemními partnery jsme neustále v kontaktu a vzhledem k situaci se jim snažíme vyjít vstříc, jak je to jen možné.
V souvislosti s aktuální situací stále platí, že byty před každým pobytem pečlivě dezinfikujeme a jsme schopni našim hostům poskytnout i další služby jako třeba bezkontaktní dovoz zboží.
Pokud Vás naše služba zaujala a chtěli byste se o ní dozvědět více, stačí se podívat na naše webové stránky, kde by měly být zodpovězeny všechny Vaše dotazy: https://business.blahobyty.cz/. Také se můžete spojit přímo s Markem prostřednictvím emailu: marek.podolak@blahobyty.cz nebo na telefonním čísle +420 778 117 667.
Tým Blahobyty